Inscenace již není v repertoáru
Ohlasy diváků
-
12.3.2019
Jan (.
Silný a emotivní balet, jenž stojí hlavně na výborné choreografii Petra Zusky. Povedlo se jí velmi dobře naladit na krásnou hudbu Dvořákova Requiem a dohromady vytvářejí opravdu nádherné obrazy, které vás dokážou zasáhnout. Také samotná scéna je velmi působivá, respektive hlavně provedení všech dveří a práce s nimi. Nic nelze vytknout ani všem tanečníkům, kteří dle mého předvádí skvělé výkony.... Celý text
Silný a emotivní balet, jenž stojí hlavně na výborné choreografii Petra Zusky. Povedlo se jí velmi dobře naladit na krásnou hudbu Dvořákova Requiem a dohromady vytvářejí opravdu nádherné obrazy, které vás dokážou zasáhnout. Také samotná scéna je velmi působivá, respektive hlavně provedení všech dveří a práce s nimi. Nic nelze vytknout ani všem tanečníkům, kteří dle mého předvádí skvělé výkony. Po všech stránkách tedy hodně vydařený počin, na který se vyplatí určitě zajít.
-
5.2.2019
šárka H.
Dobrý den, pana Zusku vám můžeme jen závidět, viděla jsem většinu jeho děl v ND, a můžete být moc rádi, a potěšeni, že ho máte v Budějicích, je to mimořádný talent, mimořádný vnímavý a citlivý choreograf s úžasným přesahem, a pokud Češi mohou být na některého ze současníků hrdí, a právem, tak je to právě na Petra Zusku!!
-
6.12.2018
Karel P.
Tradičně dobrý námět, režie a hlavně choreografie Petra Zusky. Po "experimentech" Attily Egerházi, který se snažil přesvědčovat, že jedině on dělá skutečný tanec-balet. Konečně povedené představení s dobrým výběrem hudby našich skladatelů, včetně živého provedení klavírního výběru Boženou Steinerovou. V roli ONA tanečnice si potlesk zasloužila Ayano NAGAMORI. Přeji šéfovi baletu panu Lukáši Sla... Celý text
Tradičně dobrý námět, režie a hlavně choreografie Petra Zusky. Po "experimentech" Attily Egerházi, který se snažil přesvědčovat, že jedině on dělá skutečný tanec-balet. Konečně povedené představení s dobrým výběrem hudby našich skladatelů, včetně živého provedení klavírního výběru Boženou Steinerovou. V roli ONA tanečnice si potlesk zasloužila Ayano NAGAMORI. Přeji šéfovi baletu panu Lukáši Slavickému i celému souboru ať vzbudí opět zájem o balet u příznivců divadla. Děkuji.
-
26.3.2018
Jan B.
Hluboký zážitek. Pravé "rituální" taneční divadlo, chvílemi mi nejen z tanečních výkonů, ale z celé inscenace a ze spojení Dvořáka, Janáčka a osobního příběhu Petra Zusky běhalo "chvění" po zádech. A tak (jako trochu pragocentrický) návštěvník Metropole z metropole mohu říci, že ta cesta na Jih za kulturou se vyplatí. Díky moc.