Inscenace již není v repertoáru
Ohlasy diváků
-
19.3.2020
Majdin
Nejlepší inscenace letošní divadelní sezony. Beáta Kaňoková je neskutečná. Takové množství emocí jsem na divadle už dlouho neviděla. Příběh o tom, jak muž uvězní dvanáctiletou holčičku ve svém sklepě a drží ji tam několik let, je děsivý a zároveň vás drží v napětí, co bude dál. Seděla jsem v první řadě a chvílemi jsem ani nedýchala. Mrzí mě, že Beáta Kaňoková za svou roli nedostala nějakou cenu... Celý text
Nejlepší inscenace letošní divadelní sezony. Beáta Kaňoková je neskutečná. Takové množství emocí jsem na divadle už dlouho neviděla. Příběh o tom, jak muž uvězní dvanáctiletou holčičku ve svém sklepě a drží ji tam několik let, je děsivý a zároveň vás drží v napětí, co bude dál. Seděla jsem v první řadě a chvílemi jsem ani nedýchala. Mrzí mě, že Beáta Kaňoková za svou roli nedostala nějakou cenu, protože by si ji zasloužila. Opravdu neskutečný zážitek. Na tohle se do Jihočeského divadla rozhodně vyplatí jít i pro mimobudějovické!
-
18.3.2019
Pavla I.
Naprostá esence hereckého divadla. Od první chvíle, kdy Beáta Kaňoková promluví jako 12letá Chloe, jsem byla představením naprosto pohlcena. K tomu vynikající Tomáš Drápela a Pavel Oubram v též velice náročné roli. Bavilo mě, že hra nedává jasné mantinely, jednoznačné odpovědi, ale jen naznačuje východiska a z těch čerpá psychologii postav. Pokud je toto jihočeský standard, potom věřím, že... Celý text
Naprostá esence hereckého divadla. Od první chvíle, kdy Beáta Kaňoková promluví jako 12letá Chloe, jsem byla představením naprosto pohlcena. K tomu vynikající Tomáš Drápela a Pavel Oubram v též velice náročné roli. Bavilo mě, že hra nedává jasné mantinely, jednoznačné odpovědi, ale jen naznačuje východiska a z těch čerpá psychologii postav. Pokud je toto jihočeský standard, potom věřím, že v Českých Budějovicích by chtěl žít každý (kdo má rád divadlo). 80 %
-
18.3.2019
Pavel I.
Skutečností inspirovaný děsivý příběh dívky, jež strávila několik let v naprosté izolaci, může být v originálním znění pozoruhodným textem (těžko mohu posoudit), ale minimálně v překladu J. Sloupové mnohé situace a dialogy vyznívají vykonstruovaně a nevěrohodně. Scénograficky nebylo šťastné použití přímo snímaného videa, jehož obraz se proti zvuku příliš zpožďoval. Jinak režijně obstojné, vyslo... Celý text
Skutečností inspirovaný děsivý příběh dívky, jež strávila několik let v naprosté izolaci, může být v originálním znění pozoruhodným textem (těžko mohu posoudit), ale minimálně v překladu J. Sloupové mnohé situace a dialogy vyznívají vykonstruovaně a nevěrohodně. Scénograficky nebylo šťastné použití přímo snímaného videa, jehož obraz se proti zvuku příliš zpožďoval. Jinak režijně obstojné, vysloveně se podařilo dosáhnout značné působivosti drsných scén mezi dívkou a únoscem. Náročnou roli odvedla B. Kaňoková úctyhodně, P. Oubram překvapil v jiné poloze, T. Drápela roli rovněž vystihl. 60 %
-
6.2.2019
Jaroslava R.
V Táboře bylo nedávno představení Téměř dokonalá láska. Bylo to skvěle sehráno, naprosto strhující děj. V prvních pěti minutách to vypadalo na odchod z divadla, potom při vyjasnění, o co tady půjde se ukázalo, jak skvěle je to připravené. Moc chválím režii a herce, úžasné. Víc takových představení. Děkuji všem.
-
2.5.2018
Lukáš I.
Dvojice Kristýna Kosová x Adam Svozil stvořila pro studiovou scénu Jihočeského divadla krásnou inscenaci o nedokonalosti lásky a samotě v každém z nás. O manipulaci, jež je možná nejsilnějším hráčem ve hře zvané „Ztracenost člověka a jeho orientování se v současné společnosti“. Text současné kanadské autorky Nicole Moeller čerpá ze známého osudu Nataschy Kampusch, která byla v mládí téměř osm l... Celý text
Dvojice Kristýna Kosová x Adam Svozil stvořila pro studiovou scénu Jihočeského divadla krásnou inscenaci o nedokonalosti lásky a samotě v každém z nás. O manipulaci, jež je možná nejsilnějším hráčem ve hře zvané „Ztracenost člověka a jeho orientování se v současné společnosti“. Text současné kanadské autorky Nicole Moeller čerpá ze známého osudu Nataschy Kampusch, která byla v mládí téměř osm let vězněná v podzemí jistého třicátníka Wolfganga Priklopila. 90 %